marți, 26 aprilie 2016

Cantec pentru ziua unei prietene

Cate-odata ma gandesc
La chestii imaginare
Frumoase, increzatoare pentru mintea mea cea mare
De aceea sunt asa de tare
Dar cateodata ma gandesc
Ce viitorul imi spune-n soapta
Si soarta cu ce ma mai asteapta
Dar tu esti mereu aici,
Sa-mi fi alaturi, doar sa fi aici

R:   Asta-i prietenia, frate!
       La ea ce sa schimbi nu ai
      E un mod de trai
     Ca sa traim cu ochii mari.
              O-o-o-o, oh!
              O-o-o-o, oh!
    Ce sa zic nu am,
    E pestetot:
    La astanga, la dreapta
    In fata in spate,
    In inima mea,
   Caci asta-i prietenia!


Cand esti suparat,
Oare cine te ajuta
E usor sa ghicesti
Trebuie doar sa gandesti profund,
Sa te uiti adanc,
In inima ta, si vei sti
Ca aceea e prietena ta...
Decat ea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu